מאדוקה מאגיקה- צ’אפטר 8~

שלוםשלום~
אז באתי להביא לכם את צ’אפטר 8 של מאדוקה מאגיקה
ועם זאת מסתיים הכרך השני (יאי!)
ומהצ’אפטר הבא יתחיל הכרך השלישי והאחרון
ועוד במרחק 4 צ’אפטרים אנחנו מסיימות את הפרוייקט #$%%$$# >3<
כן, פרוייקט בהחלט קצר אבל עכשיו אני לא בפוסט הסיום אז.. לא בדיוק רציתי לחפור יותר מידי…
(תתכוננו כי בפוסט הסיום אני מתכננת קצת יותר לחפור *חפירהחפירה*)
ולפני שאני מסיימת, אני באה להגיד שמאי-צ’אן פרשה אבל זה לא עומד להשפיע על הפרוייקט כי היא רק ערכה סופית
(אז אני פשוט עורכת סופית אותו עכשיו, מקווה שיוצא לי בסדר~).
וזהו זה סה”כ, (אנילאמבינהלמהאניעושהאתהפוסטהזה,זההתורשלשרי..)
טוב די, נמאס לכם לקרוא את הפוסט נראה לי קצת יצא ארוך .-.
(אופס ם_ם… לא תכננתי שיצא כזה)
אז לסיום צ’אפטר 8 של מאדוקה מאגיקה והכל רק מתחיל להסתבך יותר ויותר .0. !
אז תיהיו מאוד מרוכזים במיוחד בצ’אפטר הבא ה-9!
(נ.ב-מפני שאיחרנו בחודש ננסה להוציא את צ’אפטר 9 גם החודש במקום החודש שעבר (דצמבר) שפוספס אבל לא רוצה להבטיח הבטחות שווא!)
זהו זה, סיום.
– צ’אפטר 8 ->הורדה||קריאה ישירה –
2 responses to “מאדוקה מאגיקה- צ’אפטר 8~

Leave a Reply

