בליץ’ 486 487 D:

היי
אני טדי.
לפני זה.. הצ’אפטר יצא באיחור (איחור גדול) כי היו כמה (כמה? הרבה XD) בעיות בצ’אפטרים.
אני אתרגם  את בליץ’ ושינגקי ביחד עם נופר.
החלטתי להתחיל לתרגם בגלל שזה נראה לי ממש כיף וזה גם משכיח ממני את מיליון שיעורי הבית שהמורים שלי מביאים.
ועכשיו קצת על עצמי:
אני אוהב מאוד להתאמן בג’ודו. אני מתאמן בג’ודו כבר 10 שנים (התחלתי להתאמן בגיל 4). האנימה שאני הכי אוהב היא Dragon ball z באנימה הזו ממש נקשרתי לגוקו כי הוא אוהב לאכול הרבה בדיוק כמוני חחח.
אוקיי אז כאן אני מסיים לחפור לכם על עצמי.(למרות שאני ממש אוהב לדבר עליי)
לגבי המנגות:
צ’אפטרים של בליץ’ יצאו פעם בשבועיים וצ’אפטרים של שינגקי נו קיוג’ין יצאו פעם בחודש כנראה ב30 לחודש
אני מנקה חצי מהדפים בשינגקי ומתרגם את מה שאני מנקה. בבליץ’, אני מתרגם חצי מהדפים.
אני מקווה שנסתדר יפה ביחד.
טוב אז שתיהיה לכם קריאה נעימה:
נ.ב-צ’אפטר כפוללל!!!!
בליץ’ צאפטר 486: קריאה ישירההורדהבליץ’ צ’אפטר 487: קריאה ישירה | הורדה

One response to “בליץ’ 486 487 D:

  1. תודה, שמח לשמוע שאתם מתרגמים שינגקי.
    אה מזל טוב על הצרתפותך לצוות האתר הזה! שמח לראות שהצוות שלכם גדל.

Leave a comment